از دل توقع نداشته باش
ʜᴏᴍᴇ ᴘʀᴏғɪʟᴇ ᴀʀᴄʜɪᴠᴇ ʙᴀx ᴅᴇsɪɢɴ


از دل توقع نداشته باش

 

دل اگه حالیش بود که..

 

√دل نمیشد

 

مغز میشد€

 

پس دل دله...

 

ازش توقع های اضافی نداشته باش ..xxxx



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت19:31---10 دی 1394
عالییییییییییییییییییییییییی
پاسخ:میسی


سعیده
ساعت19:13---10 دی 1394

سلام عزیزم وبلاگت خییلی قشنگ و دوست داشتنیه



سعیده
ساعت19:13---10 دی 1394
سلام عزیزم وبلاگت خییلی قشنگ و دوست داشتنیه
پاسخ:مرسی گلم


محد3
ساعت23:02---9 دی 1394
خانوم گمانم من شما را دوست...

حسی غریب و آشنا را دوست...

نه نه! چه می گویم فقط این که

آیا شما یک لحظه ما را دوست؟

منظور من این که شما با من...

من با شما این قصه ها را دوست...

ای وای! حرفم این نبود اما

سردم شده آب و هوا را دوست...

حس عجیب پیشتان بودن

نه! فکر بد نه! من خدا را دوست...

از دور می آید صدای پا

حتا همین پا و صدا را دوست...

این بار دیگر حرف خواهم زد

خانوم گمانم من شما را دوست..


دوست ندارم
خخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:این بار ن محکم خوندم ن از اول از اخر شرو کردم خوندم خخخخ


محد3
ساعت19:35---9 دی 1394

ب بعضیا باس گکفت:عزیزم من کارگردان همون فیلیم ک برام بازی میکنی
پاسخ:بععععلهچشمک



ღღ Paria.Rღღ
ساعت18:02---9 دی 1394


ღღ Paria.Rღღ
ساعت17:58---9 دی 1394
خخخخخخخخخخخخخخخ
چرا؟
پاسخ:چون مردی


ღღ Paria.Rღღ
ساعت17:54---9 دی 1394
راستیتش ...
با توجه به این متن...
من مرده محسوب میشم...
چون من دل ندارم
دلمم مغز گونه کار می کنه
پاسخ:فاااااااااااااااتحه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ωʀᴏᴛᴇ ʙʏ : zahra ( - :